viernes, 28 de abril de 2017

LLibreta d'artista

Làmina DIN A4
En aquesta activitat de l'assignatura de dibuix artístic, treballem la llibreta d'artista i en aquest tercer trimestre la temàtica és el paisatge interpretat, ja que a classe estem treballant el tema de l'espai.

En aquesta intervenció de llibreta d'artista havíem de tindre un mínim de 3 dibuixos. En el meu cas en tenim 3: 1 en format vertical i 2 en forat horitzontal.
Ja que havia de ser un paisatge interpretat volia que la tècnica m'identifiques molt, així que vaig optar per l'expressivitat de les tites xineses diluïdes amb aigua, però en aquest cas volia un trencament amb l'ús de pintures brillants com el platejat.

En primer lloc he escollit la situació d'un llac d'estil pirinenc, el format és vertical i el volgut plasmar la importància del reflex de l'aigua del llac deixant que les tintes es dilueixen i s'escapin deixant jugar la improvisació.


Làmina DIN A4
En la segona intervenció canvia el format i es torna horitzontal, en aquest cas no he fet servir el color plata, ja que m'he inspirat en les grans muntanyes que trobem a Cantàbria i al País Basc. En ser un paisatge que em toca tant de prop he deixat que el meu traç nerviós jugui per si sol.

I per últim però no menys important, també es troba en un format horitzontal, ubico aquest paisatge sobre les terres de Tailàndia. En aquest cas torno a incorporar el color platejat, però jo en aquest cas dibuixo més i deixo a part l'atzar de les tintes, ja que jo sóc qui s'imagina aquest paisatge idealitzat i jo el creo a la meva ment.
Làmina DIN A4

M'he adonat que el paisatge no és el meu fort, ja que realment no he trobat com sostreure-li el sentiment, ja que jo em considero de món i no de país. Seguiré practicant per millorar-ho i resoldre les meves carències tècniques.



Les fotografies estan retocades amb VSCO cam

No hay comentarios:

Publicar un comentario