viernes, 28 de abril de 2017

Disseny d'un gronxador

En aquesta activitat de l'assignatura de disseny hem realitzat una pregunta del tipus de selectivitat.
En aquesta activitat hem treballat el disseny d'exteriors, dissenyant un gronxador per un parc infantil.
Pluja d'idees i esbossos preparatoris. DIN A3.
Tècnica: llapis i rotuladors aiguats.



Primerament, en un foli DIN A3 plegat per la meitat, hem realitzat una pluja d'idees i uns esbossos preparatoris on resoldre les dificultats pertinents.

Pel que fa a la meva proposta vaig dissenyar un gronxador inspirat amb les pintures de Mondrian. Perquè el gronxador fos més accessible per a totes les edats, trobem que hi ha una cadireta adaptada per a nadons, i un altre bàsic per a nens més grans.
Per acabar l'activitat, en una làmina DIN A3 vaig reproduir la meva idea en 3 vistes, planta, alçat i perfil, amb una perspectiva paral·lela. Totes les vistes estan acotades.
Pel que fa als colors, hem venien dictaminats per l'estil de Mondrian, així que he utilitzat els colors cian, magenta, groc barrejat amb les tonalitats blanques i negres.
Com que no em donava temps a acabar l'activitat, vaig realitzar un inacabat artístic, que realment m'ha quedat millor del que m'esperava.

Per realitzar l'activitat hem disposat de 2 hores a classe.
Les fotografies estan retocades amb VSCO cam

Làmina DIN A3 amb 3 vistes i perpectiva paral·lela.
Tècnica: llapis i rotulador aiguat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario