viernes, 24 de marzo de 2017

Interiors inventats

A classe hem realitzat aquestes activitats introductòries pel tercer trimestre en el qual treballarem espais interiors. En la primera activitat d'espais interiors, la vam treballar amb una cònica d'un punt de fuga i consistia a treballar/crear una habitació on els objectes fuguessin cap aquest únic punt de fuga.
Cònica d'un punt de fuga
Làmina DIN A3

Jo he treballat un espai lúdic com pot ser una sala d'espera. Observem que tenia una obertura a la paret que porta a una altra sala i 2 grans finestrals amb arc, un sofà amb una tauleta, catifa de decoració i a l'altra sala una vitrina. Per la majoria de les parets trobem quadres decoratius. Per poder realitzar aquesta activitat vaig fer servir escaire, cartabó, compàs, portamines i llapis de colors aquarelables per afegir graficoplàstica a la làmina.

Cònica de dos punts de fuga
Làmina DIN A3
La segona activitat d'espais interiors inventats, s'havia de realitzar mitjançant 2 punts de figa. En aquesta activitat vaig representar un dormitori amb uns grans finestrals i la seva tauleta de nit. Per aquesta activitat vaig fer servir l'escaire, el cartabó, portamines i altre cop el llapis de color aqualerables per donar-li un nivell d'acabat més polit.

He trobat dificultats a l'hora de representar mobles en una dimensió tan reduïda com és el DIN A3 sobre el que hem de treballar. M'agrada el resultat, però crec que ho podria haver realitzat molt millor.

Les fotografies han estat retocades amb VSCO cam.

No hay comentarios:

Publicar un comentario