viernes, 24 de marzo de 2017

Disseny d'un habitatge

En aquesta activitat en la qual s'ha de realitzar la planta d'un habitatge, cobrint totes les seves necessitats bàsiques que pot generar una família de tres persones.
La dificultat afegida d'aquesta activitat és que és la primera vegada que treballem el concepte d'escala. En aquest cas hem treballat l'escala 1:50.

L'activitat la vam iniciar a classe però com que era una làmina preparatòria per entendre el concepte d'escala, la professora ens va deixar acabar-la a casa.
L'activitat tenia uns requisits dictats per l'enunciat. En un foli DIN A3, s'havia de representar l'escala gràfica per poder passar els metres reals a centímetres al dibuix. Vaig decidir començar el dibuix delimitant el perímetre, marcant el gruix de les parets i senyalant les seves obertures al mur, per saber entendre sobre l'espai que em tocaria treballar.

Per tindre clara la meva proposta i saber que era la més idònia, vaig decidir fer un parell d'esbossos preparatoris sobre la distribució de l'habitatge.
Vaig escollir la proposta que més s'apropava al tipus de casa que m'agradaria tindre i on jo mateixa em sentiria més còmode. Aquesta proposta la vaig passar a la làmina definitiva.

Els materials que he emprat per a aquesta activitat han sigut el portamines, escaire, cartabó, escalímetre i ròtring de color negre.

Aquesta activitat a resultat feixuga de fer, ja que a l'haver de passar totes les xifres a escala resulta fàcil confondre's i cometre algun error. Sé que aquesta activitat no és de 10 però m'ha ajudat a entendre la importància d'entendre escales i d'entendre com és fan.

Les fotografies estan retocades amb VSCO cam.
Làmina DIN A3 d'una habitatge a Escala 1:50.
Tècnica: llapis i rotring.

No hay comentarios:

Publicar un comentario