viernes, 27 de enero de 2017

Suport mòbil

Prototip del suport per a mòbil
Material: acetat de polivinil.
Aquesta activitat que hem realitzat a classe, està basada en una antiga prova de selectivitat en la qual s'havia de recrear un prototip per un suport per a mòbil (disseny d'objectes).
L'activitat requeria crear un prototip amb plàstic (concretament acetat de polivinil) amb la mida de màxim un Din A4. El desplegable d'aquest suport havia de ser reproduït en una làmina Din A3, que fa funció de plànol.

Primerament vaig començar a treballar amb el polivinil per saber la seva resistència i duresa. Tot seguit vaig començar a pensar una idea més clara. El primer intent de prototip no a resultar amb èxit, ja que no dominava gaire el material i va petar. En el segon intent em va passar el mateix, així que vaig decidir investigar sobre el tractat el polivinil. A la tercera va funcionar, així que vaig decidir plasmar a la pluja d'idees totes les propostes que vaig intentar i aquesta que si va fer resultat plasmar-la en el Din A3 fent funció de plànol.
Plànol desplegable en làmina Din A3
Tèctina: rotring

En el plànol desplegable vaig introduir el logotip de l'empresa (Wed'ze).
Aquesta activitat estava prevista per fer-la amb dues hores a classe, però amb les dificultats de prototip ho vaig acabar a casa.

Les imatges estan fetes amb el mòbil i tractades amb VSCO.


No hay comentarios:

Publicar un comentario