viernes, 17 de febrero de 2017

Disseny d'unes ulleres Smart

Aquesta activitat sobre el disseny d'objectes està basada en una prova de selectivitat. Aquesta activitat consisteix a dissenyar unes ulleres promocionals inspirades en el vehicle Smart de la casa Mercedes.

En primer lloc em vaig dedicar a observar les línies orgàniques que defineix el model del cotxe i les vaig agafar com inspiració per a la meva pluja d'idees. A la pluja d'idees van sorgir 3 models de muntures i 3 models de barnilles, totes diferents entre si però amb l'estètica que delimita el cotxe Smart.

Làmina Din A3
Materials: llapis de fusta rotring i portamines.
Agafant el disseny d'ullera i barnilla que més m'agradava vaig començar a realitzar els plànols amb les seves perspectives (planta, alçat i perfil) en una làmina Din A3. Per ser unes ulleres promocionals he inclos el logotip del cotxe a la barnilla d'una forma discreta.

Un cop acabats els dibuixos dels plànols vaig acotar-ho per a saber les dimensions reals de les ulleres i ho vaig pintar amb llapis de fusta amb els colors del model del vehicle (gris negre i vermell). Per acabar de completar la meva làmina vaig dibuixar una perspectiva paral·lela per entendre millor el model.

Les meves ulleres estan destinades a un target group femení juvenil seguint la tendència Vintage que està de moda.

Les imatges estan fetes amb el mòbil i tractades amb VSCO.

No hay comentarios:

Publicar un comentario