viernes, 18 de noviembre de 2016

Portada

Làmina DIN A3
Aquesta activitat que vam realitzar a classe està inspirada en una prova de selectivitat. Tracta del disseny. Realment l'activitat és una prova guiada, ja que es deixa marcades totes les mides i caixetins de text que hem d'emprar per a què el resultat sigui acabat. 

La vam resoldre en 1h i 30 minuts. El que vaig fer primer va ser una pluja d'idees on vaig practicar el dibuix de capçalera i la tipografia. Com els dibuixos de la pluja eren prou acabats no vaig fer maduració d'idees i vaig passar directament a la làmina, ja que tenia una idea molt clara que volia plasmar.
A la làmina hem vaig centrar en el dibuix que trobem a la capçalera. Com que no el vaig poder acabar m'el vaig emportar a casa. Els material emprats són roting de colors i llapis de fusta. Estic prou satisfeta amb el resultat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario