viernes, 18 de noviembre de 2016

Fruites

Lámina DIN A3
Aquesta activitat que hem realitzat a la classe de dibuix artístic, la idea principal era dibuixar un conjunt de fruites del natural que vam escollir els companys de classe. Vam formar un grup de 4 persones que teníem que dibuixar el mateix bodegó des de diferents punts de vista en una làmina DIN A3 de forma realista.
Els materials que teníem que emprar en la activitat eren els llapisos de fusta aquarel·les o no.

En el meu cas vaig escollir els llapissos de fusta, ja que no domino gaire els aqualerables i no volia fer un mal treball.

Vaig començar les línies d'encaix de la distribució de les fruites i realitzar la línia per poder aconseguir una simetria perfecta. Tot seguit vam continuar amb un llapis de color groc i vam pintar les ombre per poder entendre com seria el tractament lumínic que hauríem de perfeccionar posteriorment a la làmina. Un cop ficat el color groc començaríem a introduir el color de més clar a més obscur i així successivament amb totes les fruites i objectes del bodegó. Per últim passem al tractament d'ombres projectades i donem tocs finals.

He quedat molt contenta del resultat, ja que m'hi vaig dedicar moltes hores el tractament de la llum sobre les diferents pells de les fruites he descobert com poder realitzar dibuixos m'és realistes aplicant només color.

No hay comentarios:

Publicar un comentario