viernes, 21 de octubre de 2016

Iconització d'una sigla

Làmina DIN A3
7-10-2016
Aquesta activitat que van realitzar a classe consistia a realitzar un disseny a partir de les sigles "IHE", d'una empresa hidràulica.
L'activitat ens marca unes condicions, i una d'elles és que la icona havia de mesurar 10 centímetres d'alçada/amplada com a màxim. 
Una altra condició era que l'activitat havia de constatar de 3 apartats. 
El primer consistia a crear una pluja d'idees on havíem d'esbossar diferents idees de con dissenyar les sigles "IHE".
El segon apartat consistia a escollir 2 de totes les idees que hem creat i madurara concretant els detall que entraran a la làmina final.
Per últim, escollim una de les 2 idees i la tractem finalment a la nostra làmina, que s'era el disseny definitiu. A la làmina definitiva hem de realitzar una memòria/escrit on hem d'exposar el nostre disseny definitiu, les nostres dificultats a l'hora de realitzar la làmina final i al públic a qui va dirigit.
Per elaborar aquesta activitat vam tindre 1h i 30 

minuts.
Per la pluja d'idees vaig utilitzar colors de fusta, retoladors, portamines, llapis de fusta i rotings de diferents mides. Un cop ja tenia diferents formes, vaig escollir 2 per elaborar la maduració. Per la maduració vaig utilitzar retoladors i rotings i llapis de fusta. Un cop acabada la maduració hem vaig decantar per la primera opció, ja que hem semblava que combinava bé la geometrització i les ones orgàniques que concorden amb l'aigua, ja que parlem d'una empresa hidràulica. 

Per realitzar la làmina final vaig fer servir els mateixos materials que a la maduració
 però amb l'ajut d'un regle i d'un compàs per realitzar el caixetí de text on he de raonar la meva proposta i el logotip.



No hay comentarios:

Publicar un comentario