viernes, 21 de octubre de 2016

Tipografia - Luca Pacioli

La primera activitat de disseny que vam realitzar a classe va ser aquests de Luca Pacioli. L'activitat consistia a treballar la tipografia segons Luca Pacioli.
Per començar a treballar la làmina vam haver d'elaborar uns caixetins que corresponen a cada lletra que havíem de treballar, hem vaig sorprendre perquè pensava que hem resultaria més difícil realitzar els caixetins a ma alçada.
Vam treballar 6 caixetins i un cop realitzats hem de seguir uns passos per poder realitzar la lletra escollida correctament. En aquests passos vaig trobar dificultats, concretament a l'hora de realitzar uns cercles a ma alçada, ja que no sabia el radi que tenien i al principi hem sortien una mica amb forma d'ou.

Làmina DIN A3
Técnica emprada: portamines i rotring
6-10-2016
Un cop acabats els passos de totes les lletres es comença a fer la lletra i donar-li forma gràcies al patró que hem creat prèviament. Ho farem amb un portamines per tindre més precisió. Un cop fetes totes per tindre una millor presentació vaig decidir resseguir-les amb un roting negre de la marca Standles en 0.20.4 i 0.8
Un cop acabada la tasca m'he adonat del traç que tinc i que he millorat amb l'exercici. També he après a suavitzar les línies compositives prèvies a l'elaboració d'un projecte. Làmina tenia una dimensió d'un DIN A3.

No hay comentarios:

Publicar un comentario