viernes, 21 de octubre de 2016

Llibreta d'artista

Priera intervención 
Primera i segona intervenció
La llibreta d'artista és el nostre bloc personal on podem intervenir de la forma que més ens agradi ja sigui per practicar una tècnica que ens resulti dificultosa, com per deixar-nos emportar i deixar que surti la creativitat.
En aquest cas, duran el mes d'octubre se'ns ha demanat una sèrie d'intervencions que havien de tindre en comú un concepte: que fos dibuix del natural/dibuix descriptiu. Realment no és que en treballi gaire de dibuix descriptiu però sempre va bé practicar. Jo m'he centrat en objecte que tenien una certa dificultat per a mi com el vidre l'aigua i el tractament de llums.

Primerament vaig decidir començar amb el tractament de llums, al fet que aquest dibuix m'ajudaria pels dos següents i resoldria millora aquest problema.
Vaig escollir una maquineta, ja que té el reflex metàl·lic del mateix material de l'objecte. A més a més deixava una ombra projectada bastant interessant.
El vaig realitzar amb llepissós de diferents dureses i així conèixer millor el material que estava utilitant. A sota hi ha un escrit realitzat amb roting de la marca Standler, que ho faig per practicar la meva tipografia de cara a les làmines de disseny.

El següent dibuix que vaig realitzar va ser un petit pot de vidre. La veritat és que hem va semblar una mica difícil tractar la transparència. És una cosa que no havia practicat mai i tindria que ver-ho més, ja que no és el meu fort. No estic gaire contenta amb el resultat, sobretot amb el de la llum projectada però ho seguiré intentant per poder millorar-ho.

I per últim trobem la gota d'aigua, tampoc havia intentat dibuixar aigua mai però hem va resultar interessant el contrast del clarobscur que s'ha de realitzar per donar la sensació de volum i moviment.
Els escrits que trobem estan realitzats amb tinta i ploma. Vaig escollir una gota que no tenia massa complicació però ho seguiré practicant la meva llibreta. Els materials emprats segueixen sent llepissós de diferents duresses ja que m'interessa dominar a la perfecció per poder realitzar textures diferents dels meus dibuixos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario