viernes, 21 de octubre de 2016

Disseny per a 3 estiquetes de melmelada


Lámina final DIN A3
14-10-2016
Aquesta activitat la van realitzar a la classe de disseny durant 1h i 30 minuts.
L'activitat proposa que es realitzin 3 etiquetes per a pots de melmelada, però hi han de representar que són melmelades casolanes. 
Els dissenys de l'etiqueta han de ser sempre els mateixos, únicament pot enviar els dibuixos de la fruita per poder identificar gràficament de quin gust és. 
Primerament vam realitzar una pluja d'idees on jo vaig realitzar 3 idees diferents i ames vaig practicar la forma i la posició de les fruites que demanava l'enunciat (maduixa, taronja i pera). Tot seguit vaig passar a la pluja d'idees on hem vaig decantar per dos dibuixos que vaig fer i vaig planejar-los a veure's quin podia seguir millor la estètica artesana que refereix l'activitat.
hem vaig decantar per la segona i vaig passar l'actuació a la làmina amb una retícula geomètrica amb forma d'ovoide. Com que l'activitat era molt llarga i no hem va donar temps a acabar-la a classe, la vaig acabar a casa.
La veritat és que estic prou contenta amb el resultat, ja que m'ha quedat amb l'estil tradicional que estava buscant. 

Els materials emprats a aquesta làmina son llapis de fusta, llapis portaminescompàs i regles.

Full DIN A3
Pluja de ideesi maduración 

No hay comentarios:

Publicar un comentario