viernes, 17 de febrero de 2017

Raport tèxtil infantil

Aquesta activitat és la primera que realitzem relacionada amb el disseny tèxtil i d'estampats. Està inspirada en una prova de selectivitat. Vam tindre dues hores de feina a classe per poder finalitzar l'activitat.
L'activitat consistia a dissenyar un estampat tèxtil infantil. Inspirant-me en els dibuixos infantils d'en Bob el Manetes. Vaig decidir dibuixar elements de bricolatge com claus femelles, tornavisos i caragols.

Primerament vaig realitzar una pluja d'idees amb diferents formes per introduir a l'estampat. Un cop vaig seleccionar la idea preferent, a continuació en un foli Din A6 vaig esbossar la idea i indico uns números de l'1 al 4 en les cantonades exteriors del paper.

Làmina Din A3 amb el procediment del raport tèxtil.
Tècnica: llapis de colors
En segon lloc vaig fotocopiar el Din A6, i el vaig tallar en 4 trossos iguals i els vaig fer un gir de 180° de manera que els números exteriors quedin en el centre. Aquest gir crea un desordre de les figures, que haurem de resoldre escollint quines tenen prioritat i quines no i s'hi han d'esborrar. Aquest pas el farem amb un retolador vermell.

Per últim, calquem la còpia impresa i corregida en un foli Din A6. Un cop calcat el disseny final el pinto amb llapis de fusta.

Per finalitzar completament la nostra làmia, enganxem els 3 processos de Din A6 en una làmina Din A3. Els col·loquem en vertical un al costat de l'altre amb un caixetí de text explicatiu sota dels 3 passos.

És una activitat que m'ha resultat molt útil a l'hora de realitzar qualsevol estampat per a qualsevol format. Crec que el disseny m'ha quedat una mica pobre però tampoc està gaire malament.

Les imatges estan fetes amb el mòbil i tractades amb VSCO.

No hay comentarios:

Publicar un comentario